عشق

   کوه چون سنگ بود تنها شد یا چون تنها بود سنگ شد ! من که نه سنگ بودم نه کوه ، من چرا تنها شدم ؟ 

**********************************                 

 

                                                       گل مغرور قشنگم...

غم نگاه آخرت تو لحظه ی خدافظی  

گریه ی بی وقفه ی من تو اون روزای کاغذی

قول داده بودیم ما به هم که تن ندیم به روزگار

چه بی دووم بود قولمون جدا شدیم آخرکار

تو حسرت نبودنت... من با خیالتم خوشم...

با رفتنم از این دیار آرزوهامو میکشم...

کوله بارم پره حسرت... تو دلم یه دنیا درده  

مثل آواره ای تنهام تو خیابونی که سرده....

تا خیالت به سرم میزنه گریم میگیره..

آروم آروم دل تنگم داره بی تو میمیره

گل مغرور قشنگم من فراموشت نکردم

بی تو اینجا رو نمیخوام

!!میرم و برنمیگردم!! 

**************  

به دور دستها می نگرم به شهر خورشید
به شهر عاشقان چشم انتظار چشم دوخته ام
من چگونه پیغام دوستیمان را برایت بفرستم
با باد یا با باران
اصلا بهتر است خودم سوار بر بال سپید نسیم شوم
و بیایم به دیدنت وشاد باشم را برا گل شدن به تو دهم
شاید بتوانم  

 

*************************** 

باز بوی باورم خاکستریست  

صفحه های دفترم خاکستریست

پیش از اینها حال دیگر داشتم آنچه می گفتند باور داشتم ... 
   
******************************** 
ادامه مطلب....

زندگی کوتاه است، قواعد را بشکن، سریع فراموش کن، به آرامی ببوس، واقعاً عاشق باش، بدون محدودیت بخند، و هیچ چیزی که باعث خنده ات میگردد را رد نکن

 ******************************************* 

                                            زندگی در حسرت ۳چیز است

 

                                  ***وفا، که دروغ است...***

                                  ***محبت، که فریب است...***

***عشق، که افسانه است...*** 

**************************** 

بر خاک بخواب نازنین،تختی نیست.

 آواره شدن ,حکایت سختی نیست.

 از پاکی اشکهای خود فهمیدم

                                            لبخند همیشه راز خوشبختی نیست  

                      ***************************

 

بمان با من که من بی تو صدای خسته در بادم، در این اندوه بی پایان بمان تنها تو در یادم، نمیدانم چرا غم ها نمیدانند که من سلطان غم هایم، بیا ای دوست با من باش که من تنهای تنهایم   

***********************************************************************

 

کدامین چشمه سمی شد ، که آب از آب می ترسد ؟

و حتی ، ذهن ماهیگیر ، از قلاب می ترسد

کدامین وحشت وحشی ، گرفته روح دریا را

که توفان از خروش و موج از گرداب می ترسد  

گرفته وسعت شب را ، غباری آنچنان مبهم

که چشم از دیدگاه و ماه از مهتاب می ترسد 

شب است و خیمه شب بازان و رقص وحشی اشباح

مژه از پلک و پلک از چشم و چشم از خواب می ترسد  

فغان ، زین شهر کج باور ، که حتی نکته آموزش

زافسون و طلسم و رمل و اسطرلاب می ترسد  

فضا را آنچنان آلوده ، دود نفرت ونفرین

که موشک هم ، ز سطح سکوی پرتاب می ترسد  

طنین کار سازی هم ، زسازی بر نمی خیزد .

که چنگ از پرده ها وسیم ، از مضراب می ترسد

سخن ، دیگر کن ای بهمن ! کجا باور توان کردن

که غوک از جلبک و خرچنگ از مرداب می ترسد    

****************************************** 

تو سردی ولی من در کنار تو از شعله می سوزم چرا؟

تو کویری ولی من در کنار تو سیراب از هستی ام چرا؟

تو شبی ولی من در کنار تو روشن تر از آفتابم چرا؟

************************************************ 

با قلم می گویم : 

-ای همزاد .ای همراه. 

                       ای هم  سرنوشت 

هر دومان حیران بازی های دوران های زشت. 

شعرهایم را نوشتی  

                 دست خوش. 

اشک هایم را کجا خواهی نوشت؟  

**************************************  

اکثر ما به زیستن در میان سایه ها دل بسته ایم ...  

فراموش می کنیم ، نور که نباشد ، سایه ای هم در کار نیست . 

***********************************************************  

میدونی سخت ترین لحظه تو زندگی آدم چیه ؟ اینکه واسه کسی که دوستش داری یه تجربه باشی.

 *******************************

 حاله من دست خودم نیست دیگه اروم نمیگیرم  

.دلم از کسی گرفته که میخوام براش بمیرم 

.باز سرنوشت و انتهای اشنای  

باز لحظه های غم انگیز جدای 

 باز لحظه های ناگزیر دل بریدن 

 بازم اول راه و حس تلخ نرسیدن 

 پای دنیای تو موندم مثل عاشقای عالم 

 تو منو ببخشی اخر تا دلت بسوز کم کم  

مثل اینه روبه روبه حس با تو بودن 

 من دارم از دست تو میرم عاشقی کن منو نشکن  

(علی لهراسبی)

 *****************************

زندگی باصداشروع میشه بیصداتموم میشه عشق باترس شروع میشه بااشک تموم میشه دوستی واقعی هرجاشروع بشه هیچ وقت تموم نمیشه

***************************************************** 

در مهربانی همچون باران باش که در ترنمش علف هرز و گل سرخ یکی است.  

                                       

       *************************                                             

ساده از کسی نگذر شاید این آخرین باری باشه که لایق دوست داشتنی....  

************************ 

نمیدانم چرا اینگونه هست وقتی نگاه عاشق کسی به توست میبینی اما دلت بسته به مهر دیگریست بی اعتنا میگذری و عاشقانه به کسی مینگری که دلش پیش دیگریست  

******************************* 

چقدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچوقت فکر آمدن نیست  

******************************************* 

گرمترین بوسه هایت را نصیب کسی کن که در سردترین لحظه ها به ‏یاد توست 

  

********************************** 

 

دیروز به دنبالت دویدم و به امید دیدارت به امروز رسیدم ولی افسوس . افسوس که تو به فرداها سفر کرده بودی 

********************** 

وقتی تنهاییم دنبال یک دوست می گردیم. وقتی پیدایش می کنیم دنبال عیبهایش  

می گردیم.وقتی از دستش دادیم دنبال خاطره هاش می گردیم... وباز تنهاییم   

 ******************************************************* 

مگرشب درتاریخ سیاه خودچه افتخاری کسب کرده که این همه ستاره برسینه دارد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد